Whata daaayyy

Hejsanhoppsan!!
 
Blev en tidig morgon idag, fy fasen, vid fyra va jag uppe haha usssschh.. Men har tagit mig igenom dagen och inte somnat än! Men snart så ska jag sova riiiktigt gott!
 
Iaf började dagen klockan fyra, käckade mys frukost och sen bar de i väg mot fältet o var där till halv 6.
 
Sedan drog vi, 10 pers med två bilar, ner mot Kalmar. Jag fick köra från Ålem och in till Kalmar. Där vi gjorde risk 2:an! Så glad att den är över phhhu.. Dock var det inte jobbigt, tråkigt eller något sånt men känns skönt att ha en del till avklarad! Var iaf där till 12, sedan rullade vi vidare mot lunch och sedan fotografering till körkorten haha. Aja, de blev väl inte bra men de blev inte hemskt heller.
 
Sen var det dax att, ett steg närmare körkortet, dra hemmåt igen!
 
Nu sitter jag här o fryser som jag gjort nästan hela dagen haha, tycker inte om de här vädret! Ska snart gosa ner mig i sängen och ladda upp för praktik imorn, såååå nice , happy :D
 
Såhär myyys skulle jag vilja ha de just nu :)
 
 
PUSSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide