Braa dag

Hejsan!
Förlåt för så dålig uppdatering idag men min mobilapp till blogg.se hängde sig.. så jaa kan inte blogga där ifrån nu :( får nog avinstallera o ladda ner på nytt tror jag.
 
Iaf, haft en as bra dag, kört lastbil hela dagen. Var med ut o åkte med två grabbar från klassen när dom körde inne i Hultsfred och de skulle jag oxo gjort men jag fegade ur hahah fjolla! Men aja, körde en hel del inne på fältet sen, känns mycket bättre nu, så kaaanske vågar nästa gång det blir dax :)
 
Sen bestämde jag mig för att skita i läxorna ett tag och ut och rida Äxtra istället, när jag kommit hem. Bra beslut! Va alldeles för rastlös för att kunna koncentrera på mig på skoljobbet och fick inspiration till att göra massa med henne från ingenstans. Så kändes bättre att gå ut och göra de!
Fick en finfin uppvisning av henne när jag först tog henne i lina, tänkte va på den säkra sidan då hon ståt i flera veckor nu. Haha jaa herregud, hon flög åt alla möjliga håll ^^ När hon lugnat ner sig gick vi tillbaka till vår lilla ridplan bakom huset och så skrittade jag henne bara i 10-15 minuter.
 
Har hunnit med lite skoljobb nu med, men hade behövt göra mer men men.
 
Nu ska jag iaf sova :)
 
Godnatt på er KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide