Ett tag sen

Heej,
Var ett bra tag sen nu, igen hehe...
Men men now I'm back.
 
Lovet har varit bra, hunnit med att umgås med min fina en hel del. Både julafton och nyårsafton, kan ju nästan inte bli bättre ♥

Vi åkte även till linköping tillsammans. Det började väl inte riktigt bra, med en överfull ersättningsbuss..fy fan. Men sen blev det bra ändå! Så spenderade en hel dag med honom där uppe o de va så roligt och mysigt!
Köpte oss ett xbox med spel o grejer till som vi har nördat en del nu haha!
 
Har börjat sätta igång Äxtra nu igen, hon fick lite julledigt hon med :) Men har skrittat en massa här hemma, varit uppe i Källeberg och joggat igång ett par gånger och igår va vi ute en liten sväng i skogen. Marcus följde med på sin fiddy som var lite rolig att tävla med haha :) Och idag va vi uppe och gymnastik hoppade lite i källeberg. Måste ju komma igång till träningarna börjar igen!
 
Varit hemma hos Malin oxo o hälsat på och sov där en natt. Hade super kul, käkade pizza pratade en massa och va ute och gick :) Ska snart få hit henne och upp henne på en pålle med ;)
 
Imorgon väntar skola.. Kommer fasen inte ta mig upp haha. Aja får väl försöka. Ska bli skönt att ha lite idrott iaf. Saknat den faktiskt. Jag blir så lat hemma...
 
Ska försöka blogga imorn från mobilen (köpt en ny btw!! sååå glad!) Så får hoppas det funkar hehe :)
 
KRAM på er ♥
Liten bildbomb.
Spelnördar "
 
Jag & Malin hihi

Marcus med fiddyn ♥
Me
 
Jag & Hjärtat i Linköping♥
 
Äxtra ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide