Underbara människor

Heeej!
Haft en sån bra dag! Är på så bra humör.
Praktiken är alltid så rolig o speciellt med så mycket härligt folk runt omkring!! Tjejen jag åker med är för jäkla go, vi pratar om ALLT mellan himel o jord o inget är tråkigt när man får åka med henne. Började inne i stan idag, var en del att leverera inte jätte mycket men lite lagom sådär :) Sen tog vi lunch på Granngården tillsammans med hennes kille. Satt & pratade en massa o hade trevligt. Sedan bar det i väg mot Tuna. Där var de en hel del haha, inte till så många ställen men mycket till bara ett par. Men det gick smidigt.
Sedan åkte vi ut till hennes föräldrar, som oxo va jätte trevliga o gulliga. Träffade även hennes bror som visade mig deras djur, Strutsar! haha så fränt o se dom!
 
Blev även mycket mer pepp till att faktiskt nog satsa på vad jag verkligen vill i framtiden, hon peppade mig och tyckte verkligen jag skulle passa som socionom! Härligt att höra det från någon som man inte känt så länge.
 
Haft en kanon dag hur som helst! Hoppas ni haft de bra ni med, trots att måndagar brukar kunna va ganska tunga..
 
 
KRAM ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide