We are never EVER getting back togheter...

Matte!!! Ska jag aldrig nånsin mer ha!!! Så jävla jävla udnerbart!!! Alltså visst, kommer ju ha lite matte va de gäller fordon/lasbilar osv. Men alltså matte, ,mattelektion kommer jag aldrig mer ha! Fyyyy fan så gött. Äe så jävla glad! 
 
Dagen va kass till matte lektionen haha xd vilket brukar va tvärt om? men iaf. Gjorde muntligt np i matte, vilket vi i min grupp blev godkända på och nu behöver jag inte gå på nån mer lektion. Om jag inte måste komplettra något på skriftliga np,t men förhoppningsvis inte! :) 
 
Fick även ett B på en eng uppgift så känns riktigt bra :) 
 
Men nu ska jag ner t grannen o kolla hennes dator, hehe vet i fan va de va men pappa hade lovat bort mig som hjälp så jaa.. 
 
Aja, hej på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide