Västervik

Heeej 
 
Haft en as bra dag! 
 
Började med sovmorgon, såså skönt. Sen kom pojkvännen ♥ Hjälpte pappa lite, fast mest hjälpte Marcus honom hehe, med båtmotorn. 
Sen åkte jag och älsklingen till Västervik. Va menat att vi skulle följa med pappa till sjukhuset o gå på stan så länge, men de blev inställt , så jag o Marcus o hans pappa åkte istället för han skulle ha en grej till jobbet. 
 
Så hämtade vi de, sen gick vi på stan, o min söta pojk köpte kläder åt mig , hur gulligt som helst. Hade fan inte fått gå där ifrån om jag inte låtit honom betala...
 
Sen jag kom hem så har jag ridit, 
 
Exit, blev en liten skrittsväng bara. både för jag är för stor för han och för han va öm efter verkningen idag. 
 
Bella, red jag åt Jenny idag då hon inte hann. Blev även de en tur i skogen, men lite mer fart på de. Va roligt, länge sen jag red henne. :) 
 
Så ni ligger jag i sängen, tar de lugnt, o ser på Grey's anatomy. 
O kom just på att jag glömt moppe hjälmen där vi mötte Marcus pappa idag så får väl åka utan t taxin imorn. Bra jobbat Frida... 
 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide