valborg & sadelutprovning

Hejsan hoppas bloggen! 
 
HAde en braaa valborg!! :D Trevligt folk o jaa bra helt enkelt! 
 
Idag har jag gjort två saker igentlien, varit på sadelutprovning och sen pluggat haha. men sadelutprovnigen va ju skoj. Satt i flera fina sadlar, o hittade en som passade bra på hästen o som passade mig med. Men får väl inte hem den förns om typ två månader :P Utprovarna hade kul åt min hästs fina konster, fick fnatt när man skulle galoppera så hon for i väg o typ hoppade fram? aah jätte fin galopp... Sen när vi va klara så skulle jag bara skritta av henne, då får hon ryck ställer sig på bak benen o sen galopperar/hoppar/ stegrar sig fram till utgången o ut genom den .. jösses. Men aja, annars var hon duktig :) Stod snällt när dom provade ut sadlarna o så. Då va Bella värre som försökte hugga killen som var med hahahahha , dog typ då x'd 
Han skulle hälsa lite försiktigt o Bella får värsta anfallet på han. Som tur var hade hon tränset och pullarnos grimma så hon lyckades inte bita han.. hahah. 
 
aja bra dag :) imorgon väntar np i engelska o sen ett fordonsprov :) 
 
KRAM :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide