va jag gjort

Heeeej 
 
Va några dagar sen... 
 
Men täningen jag va på i fredags gick över förväntan! Riktigt bra! 
Sen åkte jag till marcus på lördagen och hjälpte dom att flytta, sen va vi i stan en sväng o glodde på folket från balen. Sov sen i deras nya lägenhet :) Tror de kommer bli bra där, gillade stället :) 
 
Igår fick man sov morgon , så jäkla skönt. men hade nog behövt den idag istället, har avrit sjuuuukt trött.. :P men men, bara städat i fordon lokalen sen har jag legat på en bänk o halv sovit. hehe ojsan. 
 
Idag händer väl inte så mycket, ska hämta Jenny sen bara, sen jaa inget typ haha.
 
 
KRAM 
haha, blev liten idag.... såg ut o va 12 igen lr nåt... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide