Fullt upp

Heeej
 
Har haft så mycket o göra nu ett tag hehe. Lång ledigt, då blir de alltid mycket :) 
Men idag har vi varit med ett par hästar hos kiropraktor o fixat lite, dom såg väldigt nöjda ut när vi kom hem så de va nog skönt för dom! 
 
Mitt rum äe ny städat med, deni händer inte allt för ofta. Att jag städar ordentligt alltså. Men är lite kvar, ska väl moppa golvet o sen damma av lite. O nya sängkläder har jag med, nicenice.
 
Va ju skola idag igen, lite segt sådär med dagen gick faktiskt riktigt fort ändå. 
Hade matte, o fick reda på att min inlämningsuppgift hade gått riktigt bra! Har bara en röd ruta kvar! Fasen så glad jag blev! 
Körde brännboll på idrotten. vilket jag sett framemot jätte mycket, men de va inte alls lika kul som de va på högstadiet..blev lite besviken faktiskt. 
O sen hade jag muntligt np i svenska. Usch va nervös jag var, trodde jag skulle dööö. Men de gick bra, trots att jag stod där som ett fån (kändes de som) framför tio killar , som jag trodde skulle garva åt mig.. men de gjorde dom inte! Och jag fick ett B på de ! Så är super nöjd med dagen iaf! 
 
Nu blev de ett tråkigt långt inlägg med massa text... usch , får skärpa mig! Slänger med lite bilder från dagen iaf.
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide