What a day

haha ja herregud..hade en ordentlig diskution med matte läraren idag som stod och hånade mig. Men han fick veta vad jag tycker om hans lektioner iaf...  Så tänker fortfarande leta upp Malin som har stöd matten, o sen skulle Johan ringa rektorn o se till att han tog ett snack med matte lärarn. Så hoppas de blir nån ändring nångång. Vill ju klara matten :( 
 
Men aja förövrigt en bra dag, bara varit trött. Fasen inte hunnit med att blogga hehe. 
 
Gjorde muntligt np i engelska idag med, tror faktiskt det gick bra :) Känner mig nöjd med de iaf :) 
Tycker fortfarande Hultsfred äe konstigt haha, allt äe jätte konstigt xd tror inte redigt jag passar in igentlien. menmen, de äe ju bara ett par år till, så slipper dom mig hahah :) Ne men så hemskt äe de väl inte, hoppas jag inte dom tycker iaf ;) 
 
Hann inte ta någon outfit bild idag så ni får en gammal bild  istället xp Från när jag var brunett, Nian gick jag i :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide