Varför så kallt? :(

Hatar verkligen att de äe så kallt! hatarhatar
Va ute o skrittade Äxtra ihop med Jenny & Bella. De va rätt okej ändå, inte så farligt kallt , visst man frös men okej. Men nu sitter jag o småfryser fortfarande och ändå varit inne ett bra tag.. Blää
 
Satt barbacka ute (utanför inhägnad) på Äxtra idag för första gången. Ni kanske förstår varför jag inte gjort de förr? haha, eller minns inte riktigt om jag gjort de, men isf va de länge sen! Så de va ju lite roligt, och de gick hur bra som helst. Duuuktig heest! 
Lätt det är att ta kort på två knäppisar som inte kan stå still haha, men här fick jag med dom båda två iaf.
 
 
Gruppbild! haha, japp jag va lite flum där, dock ser inte Äxtra lika glad ut...skäms lite för sin matte kanske? haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide