Vardagslyx

Tyckte min hy behövde lite fixning, så använde grejerna jag fick på Gränsö spa förut. Började med rengörningsgrejen, sen en toner, peeling, och ansiktsmask. 
Efter de har jag varit ute o så, så nu ska jag ha på kräm för nagelbanden och nattkräm. Och klippte av mina naglar förut D: asso vet att dom ser förjävliga ut när dom äe långa. Verkligen äckliga...men hatar o ha korta naglar, känns verkligen inte bekvämt...Men aja, klippte av dom iaf, så ser lite frächare ut hehe. Dock brukar dom växa så fort så dom äe nog snart långa o äckliga igen hehe. 
 
Kollade in skype nyss med, dom ska ju ta bort messenger så tänkte bara kolla de. haha hundra år sen jag va inne där..byte profilbild för skojsskull. Men tar nog bort de från datan igen..tar bara onödig plats då min data segar så de räcker..Men förstår inte varför dom ska bytta ut messenger för? Tycker de äe väldigt onödigt. Va tycker ni? kommer ni använda skype istället? Jag kommer nog inte göra de iaf, de blir kik o sms. De duger :) 
 
Alla krämer o grejer jag fick :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide