Tröttis

Trött ikväll, måste sova snart, jobbig dag imorn.. Börjar åtta slutar halv fyra..okej har haft de värre men gymnasiet har varit så chill så nu äe sånna dagar jobbiga haha. O har matteprov imorn med?! :O Har suttit o glot på de nu förut innan vi gav hästarna kvällsmat. Fan vad jobbigt de kommer bli :( Fast ska väl inte klaga, läser ju bara kurs 1 hahah, finns dom som har de jävligt mycket värre! Men tveksam på om jag kommer klara de. De märker vi helt enkelt!
 
Nej nu tänker vi på nåt roligare, de äe ju tordag imorn iaf! Sen bara fredag kvar o då hoppas jag på o få skruva lite sen äe de helg! Wihuuu o förhoppningsvis ska jag åka till min älskling dååå ♥ Så längtar en hel del! 
 
Nåt mindre roligt med..alla verkar va sjuka nu? :( Både bästa vännen och pojkvännen äe de :( Linnea stackarn ligger hemma i sängen o snorar :( o pojken äe ju så dum så han åker till jobbet med nästan 40 graders feber, vilket resulterade i att han svimmade idag... Dom klarade inte helgen så bra haha, festa med mig kanske tar på krafterna? xd Ne men tycker sjukt synd om dom :( Jag har ju klarat mig än så länge iaf, får väl se om de äe min tur snart med ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide