Så jobbigt de kan va

Blää va jobbigt de kan va att sakna någon och längta så mycket efter någon! Saknar då personer så där riktigt mycket ikväll, men får träffa dom båda imorgon. Men känns ju som en evighet dit! Nästan, inte riktigt ett dygn till jag träffar dom men usch..jätte länge haha
 
Ska snart försöka sova, inte för jag ska upp jätte tidigt (typ halv tio) men ska orka med hela dagen på nån överaskning grej till typ fyra tror jag? Dock tror jag att jag listat ut va de kan va ;) o min syster avslöja sig förut om vart i landet vi ska haha. Sen är fest kvällen/natten så bäst o sova lite nu hihi 
 
Natti på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide