Mina fina

Heejsan
Fick träffa mina frina idag! 
Min underbara pojkvän som följde med mig till ungdomsmottagningen. De gick fort där, hade tid vid 4,men fick gå in tidigare så va typ klar vid fyra haha. Snabbt o smidigt. 
 
Sen gick vi t konsum o väntade på bästa Linnea som åkte med oss hem. Så fick träffa dom båda idag :') 
 
Lagade mig lite mat när jag kom hem, börjar lära mig lite...visst de äe väldigt enkla saker men måste ju börja nånstans right? 
Nu har jag lite halvtråkigt, :p men blogga äe ju alltid kul :) O imorn äe man ledig :D inte för jag vet vad jag ska hitta på .men nåt ska jag väl komma på o göra. 
Fick choklad av mamma med , UNDERBART !
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide