Helgen (y

Heeej, 
Inte kommit till att blogga idag förens nu.. '
 
Men tänkte berätta om helgen bara :)
Åkte ju t Marcus sióm jag skrev, så när jag kom ditt hade han just tänt grillen, grillat t middag, guttit! Va riktigt gott! stackars pojken bara som äe förkyld så han kände ju knappt smaken, där missa han nåt! 
 
Tog ett bra tag bara o grilla o allt så höll på med de rätt länge. Sen blev de soff häng ett tag innan vi gick o la oss o såg på tv. Så somna han runt 10 ungefär tror jag. Men jag kunde inte sova så låg o glodde på en romantisk komedi med Ashton Kutcher, till 1 - halv 2 typ, sen somna jag xp Men så givetvis vakna han runt två o skrämde livet ur mig när han skulle gå ner o lägga på i spisen o lite sånt, haha. Fatta inte att de va han som stod o glodde på mig så blev as rädd haha. 
 
Vakna ganska tidigt ändå, så låg o mös ett tag innan vi käka frukost o sen dega i soffan innan vi gick ut o körde moppe, skojj!! Sen fixa han lite med den, bytte drev o så. Medans jag titta på hehe. Borde ju hjälpa t o lära mig saker, men vågar ju inte , litar aldrig på mig själv.. vilket jag inte borde göra heller haha! 
 
Sen tog vi de väl mest lungt sista timmen innan jag blev hämtad. Kom hem , tog en dusch o sen laga mat. Måste börja lära mig de med, o dom andra skulle käka lax o tröttnat på de så värmde kycklig vi hade kvar, stekte potatis o wokgrönsaker. Japp, simpelt men gott. O bra övning för mig haha. Stekte faktiskt bacon på morgonen med, o de bllev oxo gott så ^^
 
Haft lite soffhäng med familjen sen, med lite fika. 
 
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide