Happy'

Heeeej, 
Satan vad bra de gick med Äxtra! Hon va jätte duktig, o de blev bara en gång på bakbenen. Några bockningar men inte mycket. Övade mest med bommar på marken bara. Så hon fick trava över, men kunde ju inte låta bli att ta nåra hopp hehe. haha nån som saknat att hoppa, bara flög i väg och sen hoppa trippelt så högt som hindret va haha. Aja, blev ju lite lugnare dom sista gångerna. Riktigt stolt över henne, då de va fler o red i ridhuset sammtidigt med så de va bra gjort av henne. 
 
Men när jag ridit klart gick jag o Linnea o satte oss i klubbrummet. Ja Linnea kom upp dit o hjälpte mig med grejer o lite så o snackade osv. Så vi satt där inne o prata o snatta saft o kakor hehe. Så både hunnit va med min pojkvän, tränat Äxtra och träffa Linnea idag. Känns bra. :) Satt där medans Jenny red en av Agnetas hästar. Så blev ett bra tag där uppe, kom hem typ 6 - halv 7. O nu har jag käkat lite mat. Snart dax att gå ut o ge dom kvällsmat. Blir väl att glo film resten av kvällen sen. Måste sova hyffast känner jag, skola tomorrow. 
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide