Goshelg

Heeej. eller gokväll kanske, 
 
Haft en bra helg alla? De har jag iaf :) Mysigt med pojken hela helgen. Tittat på film, spelat, lagat mat.. :) 
Va ute o red Äxtra idag med , gick ganska bra. Hon ville dock inte hoppa över snövallarna idag xp Tävlade mot Jenny o Bella lite, Äxtra o jag va snabbast! haha ,
 
Just nu äe jag bara as trött o har ont i huvet. Varit på väg att bli sjuk länge nu, ont i halsen, täppt i näsan o huvudvärk till o från. Men aldrig blivit riktigt sjuk ändå så. Får hoppas jag slipper undan ;) 
 
Ni får ha de så bra, höres imorgon! Måndag yeeay..o matte! Va äe de här för plågeri?! 
 
KRAMKRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide