Gnällspik

Heej
 
Usch vilken gnällspik jag varit idag :P Haft huvudvärk hela dagen så varit jätte gnällig känns de som haha. Den vill verkligen inte ge sig.. 
 
Menmen, i övrigt har väl dagen varit bra, gått ganska fort ändå. Hade matte på morgonen och fick veta att jag bara har två röda fält i matrisen nu :D fan va glad jag blev :D så de ska jag fixa till på nästa prov/redovisning. 
 
Så hade vi idrott men va inte med för huvudvärken o så mådde jag allmänt piss, så tog en mini promenad :PP
Svenskan gick rätt snabbt, satt mest o garvade med LIza o Mareck xD Men gjorde klart en uppgift som jag bara ska renskriva på datan och skicka in nu :)) 
Sen fick jag ta en lite längre promenad hem iaf, de va ju rätt skönt. Nu har jag precis käkat lite mat, o fixat lite så ligger i sängen o glor på datan :P jaa roligt liv, ne men ska ju faktiskt fixa svenska grejen :) 
 
Hade gött 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide