Försökt

Hejsan
 
Försökt blogga flera gånger idag men hela tiden kommit nåt i mellan lr blivit annat lxm. Men nu har jag tid! 
 
Började vid nio idag, men innan så följde jag med Liza och Malin ner till konsum. Så hade vi matte då vid nio. Gick väl sådär. 
 
Idrotten hade vi teori idag..lite sådär men säkert nyttigt och viktigt. Handlade om ergonomi. Satt i en timme o lyssna på de, kröp i hela kroppen efter sen, usch hatar att behöva sitta helt still o bara lyssna. Överlevde ju iaf! haha
Avslutade med svenska. De va rätt chill. Såg klart de sista av filmen och sen fick vi diskutions frågor till den som vi skulle göra i grupp. Gick både bra och snabbt för vår grupp. (Vi va ju bäst lxm..hehe ;) ) 
 
Käkat mat nu, så nu blir de att plugga till fordons provet imorgon. Trevligt. Men tror inte de äe så svårt, de äe om HLR, brandsäkerthet mm. Ska nog gå bra, men bäst att läsa på lite ändå, för de va ett tag sen jag gjorde klart kapitlen om de. 
 
Usch va as trött imorse, så sett ut som fan idag, håret halvlockigt eftersom jag duscha i går, o de typ stod åt alla håll.. men hann ju sminka mig i skolan iaf som tur va.. får platta håret ikväll så de äe nån ordning på de imorn iaf. Hann inte med de imorse då jag vakma tio min innan jag ska åka haha. Bra jobbat. 
 
Men hade bra, blir mer bloggande senare!
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide