De här med..

Att jobba i boken.. fy vad jag hatar de. Så jävla tråkigt, man kanske lär sig en del på de sätttet med som inte går att göra praktiskt, som man måste läsa sig till, och en del kan ju till o med va intressant att läsa om.  Men mycket mycket roligare o jobba praktiskt! Äe vad jag tycker då.
Så de äe både bra o dåligt med boken...typ som grupparbeten, kan va jätte bra men också riktigt dåligt. Fast de beror inte så mycket på ämnet utan mer på personerna man hamnar med i gruppen eller hur? En del äe riktigt roliga och lätta att jobba med, Men en del går bara inte jobba med. Så de beror mer på de, vilken sammarbetsförmåga alla i gruppen har. 
 
Kul o läsa om mina tankar om skoljobb? hahah, o vet inte var jag fick de i från, bara halka in på de. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide