Yeay ingen matte!

Heeejsan! 
Varit lite lat med bloggandet idag med hehe, OVANLIGT
 
Så ska försöka att inte göra de här för långt hehe.
 
Iaf, började ju på gymmet som jag skrev, kändes redigt skönt o få svettas lite! Så blev de matte o de gick väl okej, har ju svårt för de men de funkade ändå. 
Spelade fotboll med grabbarna sen på idrotten, fan kul de va! mini fotboll, as roligt. Så va typ helt slut sen haha. Så lunch och sen svenska. Vi diskutera lite frågor till boken, och sen svarade på frågorna till den som jag inte hade gjort hehe. Tyckte boken va så bra så läste bara på o glömde frågorna x)  Men blev klar med de, o de va inte direkt svårt. så ska bara skriva de på datan o skicka in. så äe de klart! 
 
Och på slutet tog hon upp om inividuella (stavning där..) val till tvån o vet ni hur glad jag belv?!! För o få högskolebehörighet så behöver vi (på fordon programmet) bara läsa till engelska 6, svenska 2 och svenska 3! Ingen matte!! :D så nu har jag helt klart bestämt mig för o göra de! Inget snack om saken. Blev så himla glad, så sa t lärarn att mitt liv va räddad...o de äe de väl typ? haha :) Bästa på hela dagen helt klart. 
Ja de va min dag i skolan, när jag kom hem blev de o käka o sen ut o rida Äxtra. Gick väl hyffsat, en del upp i luften va de menmen. 
 
Nu ligger jag i sängen, har haft sån jävla huvudvärk nästan hela dagen så blev panodil o the och sängen hehe. Blir väl de till de äe dax o ge hästarna kvälls mat :)
 
Hade bra, ska slänga in något mindre jobbigt inlägg sen hehe , KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide