Vill juh!

Har sån lust att göra massa, träna, springa, cykla, rida, eller vad som men så har man jätte ont idag... hoppas fan de går över snart. Vill bara igång o göra massa. Funderar på o rida idag ändå. Bara för jag vill röra på mig. Springa o cykla äe ju bara o glömma i snön. De gör jag bara inte faktsikt haha. Men kanske kan åka in hit i helgen t gymmet o träna lite. Vore ju jäkligt nice. Får se om man kanske kan göra de. 
 
Tycker de kan bli sommar nu! Så jag kan börja spinga min runda igen. Så tråkigt o va inne , men hatar kylan o snö o blött... Så sommar nu tack. Få lite färg på kroppen igen, få svettas ordentligt o känna sig lite fri. 
 
Ska ta o göra mina övningar för höften sen med, så kanske de kan funka o rida iaf. Nåt måste jag göra iaf. Något förslag på grejer man kan göra även att man har ont? Som inte äe så påfrestande men an ändå får röra på sig? Finns ju typ inget..eller jag kommer inte på något iaf. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide