~Tusen blandade känslor~

Vet inte vart jag ska ta vägen just nu. Vill bara försvinna o sen vakna/upp komma tilbaka och allt är bra. Men så funkar inte livet. Face the reality. 
Men pallar inte de just nu känns de som.
Vill både de ena och de andra men så går inte.
 
Mitt liv är helt fuck up rent ut sakt. Ni kanske märkt att mitt bloggande varit väldigt segt nu ett tag. Jaa thats why. 
 
Har så mycket blandade känslor just nu att både huvud , kropp och hjärta håller på o splittras, sprängas. Brytas i miljoner bitar. Jag vet varken ut eller in. Jag kan inte göra rätt hur eller hur. De finns ett sätt men de ser inte ut att vara något alternativ just nu. 
 
Nej eller okej? de äe vad jag väntar på att få veta... Orkar inte med en här ångesten..för vet att de där Nejet förmodligen väger tyngst just nu. 
 
FAN. 
 De är vad jag har att säga nu, fan fan fan. Fan va jag klantat till de för mig själv , mitt jävla pucko... Som man bäddar får man ligga right? 
 
Jävla liv. Gå o dö nånstans, ses kanske nångång. så känns de! fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide