Sjukgymnasten!

va ju hos min sjukgymnast idag, Emma. Kändes riktigt bra , för nu kunde hon känns var jag har ont, och de äe en muskel som, på mig, gärna vill dra ihop sig och bli kort och spänd. Så nu kunde hon ge mig mer speciella övningar som jobbar och sträker just den muskeln, så nu jäklar! Kommer få träningsverk i den i början men sen ska de gå över. Så känns bra att hon kunde få fram exakt va de va. 
Och dessutom kan jag fortsäta med allt, springa & rida och allt sånt för de äe inte farligt eller skadar! :) 
 
Så nu ska jag göra tre olika övningar 3 gånger i veckan, och stäka på muskeln efter varje gång jag ridit/sprungit/haft idrott osv. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide