packat klart

Heeej, 
 
Ska åka och hälsa på Blubbie idag, och ska ta med oss en häst var jag och Jenny. Så har precis packat in grejerna i transporten. Ska inte åka förns 1 så har lite tid att blogga o glo datan. 
 
Ska bli kul o se om Äxtra kan hålla sig lugn även i ny miljö och bland andra hästar. Vi får väl se! Hoppas inte på några mirakel men att hon äe lite lugnare än förut iaf. 
 
Hoppas ni vill läsa om hur de gick, för kommer ett inlägg om de senare ;) Funkar appen i mobilen har jag tänkt o slänga upp nåt litet i mellan. Men de verkar ju inte vilja funka så ofta så vi får se. 
 
Ojoj, ni fick se mig med utsläppt hår! Omg, haha. Tja lite har de växt men saknar mitt långa hår :( Ni får leva med o se dom här bilderna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide