På besök

Hejsan, 
 
Kom fram till Blubbie & gänget vid två tiden idag. Så tog ut våra små huliganer haha, och gjorde i ordning dom. Jag hade ju Äxtra med mig. Och hon har gjort framsteg lilla damen! 
 
Visst hon sprang i väg lite när jag skulle sitta upp och va lite stisig. Takta, fnös och snurra runt lite ibland. Men blev bättre och bättre. Bakbenen var hon bara på två gånger! O de va inte mycket eller så extremt som de brukar va. Så äe riktigt stolt över min knas! 
 
Hade dock lite svårt att hålla henne ibland när hon blev riktigt pigg och mina handskar va inte dom bästa då jag bara tänkte på att dom skulle va varma när jag klädde på mig. Så fick låna Gustavs arbetshandskar. As varma och fick bra grepp med dom. Så då gick de bättre. 
 
Svettig som tusan var hon efteråt iaf! haha, men hon stisar ju upp sig själv så mycket så hon börjar ju svettas redan efter att ha skrittat ett par varv. O sen jobba på de med då. haha lilla gumman. 
 
Blev inga bra bilder, tog bara några efter vi ridit, på Äxtra och Bella. Och dom va inte så värst samarbets villiga... Men slänger upp nån av dom, bara för att! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide