Min dag, lite kort

 Hej, lite kort om min dag nu, så ska jag skriva lite mer om vissa saker sen :) 
 
Gick upp vid 8 o gick ut o gav hästarna frukost, gick in o gjorde mig i ordning, starta bilen och sen käka frukost. Åkte vid kvart - tio i 9 in till stan med pappa & nisse. Medan jag va hos sjukgymnasten (mer om de sen) så fixa dom ett nytt batteri t bilen o lite annat. Sen köpte jag foder t pållarna o sen drog vi hem igen. 
 
När jag kom hem blev de en kopp the o byta t ridbrallor. Red Äxtra. Mer om de sen. 
 
Sen va de rätt lugnt ett tag, käka mat o så. Sen nu har vi varit o hämtat volvon på verkstan. Jag o pappa skjutsa mamma. Kom nyss hem, och mamma äe o jobbar. 
Så nu sitter jag här o tar de lugnt, o ska försöka få till lite inlägg hehe :) 
 
Kommer mer om allt nu alldeles strax ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide