Lite bättre nu

Livet känns lite lättare nu iaf. Får hoppas de verkligen löser sig så som jag tror & de verkar nu iaf. 
 
Haft en rätt okej dag. Började med sovmorgon. Tyckte de va menigslöst att gå o ta frånvaro för o sen sitta i flera timmar o vänta på nästa lektion. så åkte in till idrotten. 
Spelade badminton med Sanne & Sandra. haha jag hatar badminton nu. bara så ni vet. äe totalt sämst på de... 
 
Sen möte jag Malin och Lola i Cafeterian så satt där med dom på lunchen o snacka :) 
 
Matte på de, jobbade bra och försökte va riktigt trevlig mot lärarn efter mitt lilla "rusa där ifrån" anfall i måndags. Så skulle vi haft samhälle efter de. Så hade fixat taxin så den skulle hämta vid fyra, Perfekt. Eller? Kunde ju kommit en lärare så hade de ju vatt bra. Så fick sitta där i en och en halv timme o bara glo. 
O killarna typ slog ihjäl varandra & sönder halva klassrummet. Moget o sådär. haha, störda.. 
 
Kom hem tillslut iaf. Käkat, läst och fixat med hästarna. Ja de har jag gjort idag. 
 
Nu hade ju jag tänkt o se på the hunger games som jag pecis laddat ner, men så äe de ju fråga olle ikväll! går ju inte missa de! så får bli hungerspelen en annan kväll. Äe helt inne i boken. O jag som blev skit sur när lärarn sa att vi skulle läsa en bok haha! där ser man va som kan hända! Kanske äe påväg o bli sån där bok nörd jag va ett tag för länge sen? haha vem vet , xd fast äe nog för lat för de nu.. jag vet inte. De märks såsmåningom. 
 
KRAM o missa inte fråga olle haha ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide