Knas Kisse

Hejsan bloggen! 
 
Har ju ledigt idag! Så tog sovmorgon! Vakna väl tjugo i tio typ, o gick upp direkt eftersom vi skulle hämta volvon idag för den va klar nu. Och handla med. Så lämnade mamma vid verkstan så åkte jag o pappa o handla. 
 
Men nu äe jag hemma igen! :) Har plockat in varorna , o ligger i sängen nu ' 
 
heheh knas kisse jag har, (jag ställde upp mitt element i fönstret engång o jaa de blev kvar där hahah) hon hade iaf klämt sig i mellan elementet och fönstret. O elementet äe rätt varmt o solen ligger på mot förnstret så de måste va väldigt varmt för henne där! haha, men där låg hon o mös ett tag, till hon nu skulle börja leka med allt, bla mina fötter? haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide