Myshelg

Hej, 
ursäkta jag inte bloggat men pojkvännen kom hit i går o stanna till idag, han åkte nyss. 
Igår då, gick upp ungefär 10, käka frukost o sen ut o rida. Äxtra va rätt duktig faktisk, o lugn framför allt! Sen fixa vi lite till pållarna o sen kom Marcus hit. 
 
Skönt o få träffa han! Såg på film o mös. Sov knappt nånting, ett par timmar typ. Gick upp vid tio för o rida Äxtra. Gick as bra idag! Va riktigt nöjd med både henne och mig själv. Och idag fick vi till galoppbyte! Så hoppas hon kommer ihåg de nu haha, o att jag kan va lika tydlig o allt. så de sitter snart. Dock äe dom långt ifrån perfekta men äe super glad för att hon äntligen lugnat ner sig och allt. Så ett stort steg för oss, även om andra inte tycker de äe nån big deal. 
 
Iaf, sett du på lite film sen med, fick så sjukt ont i magen förut så somnade ett par timmar. Stackars Marcus fick kolla film själv o hålla om min mage hehe. 
 
Men nu har han pecis åkt, och jag tar de lugnt just nu. En kopp the. Tänker nog ta de lugnt till vi ska ge hästarna. Orkar ingenting, magen äe inte helt bra än heller så. 
 
Har ni haft en mysig helg? Och nån mer som sett hungerspelen? Vad tyckte ni? 
Själv tyckte jag att boken va klart mycket bättre!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide