Då va de dax igen

Hejsan, 
japp söndag kväll då. Tillbax till skolan imorgon, får se hur de blir. Blir väl rätt skönt o träffa lite folk igen. Och Sanne!! ne hon ingår inte i folk ;) hahah
 
Ne men börjar väl med matte vid nio imorn om jag inte minns fel? Lite segt menmen, måste försöka plugga på ordentligt nu t nationella. Sååå jobbigt :( äe jätte rädd jag inte kommer klara de! :(  Men får be Marcus om lite hjälp i helgen. Han brukar kunna förklara saker för mig så jag förstår. Hatar att be mattelärare om hjälp. Värsta läskigt + att man känner sig så jävla dum. Så nee.. haha. Gör de om jag måste ;) 
 
Men nu har jag slängt ner saker t skolan i väskan ( har ju idrott med :D ) och ligger i sängen o chillar. Kollar lite på tv o dricker the... Men ska väl snart sova så god natt på er sötisar , PÖSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide