Blandat!

Heejsan! 
 
Blev svårt att blogga i skolan idag, då jag på matten fick följa med Liza till vårdcentralen o ta prover. 
 
Sen hade vi idrott, o då åkte jag skidor (vilket man nog kan kalla första gången i mitt liv, stod på ett par när jag va 10? ) Så jaa, de va ju spännande haha. Men gick hyffsat bra iaf! Ramlade inte och tog mig runt nåra varv i spåret. Fick även veta att en av idrotts lärarna har släkt här ute där jag bor, haha , de va ju lite kul. 
 
På svenskan blev de ju film, dock lite segt när jag redan sett den och dessutom inte tyckte den va så värst bra.. Menmen skönt o inte behöva jobba hehe. 
 
Kom hem efter tre nångång. Precis ätit mat nu. Ska ut och rida Äxtra nu. 
 
Så skriver mer senare, HEJS :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide