Äxtra today

Red Äxtra när jag kommit hem, och idag övade jag inga galopp byten men hon rättade sig själv en gång när hon fattade fel! Duuuuuktig pålle!! 
 
Försökte jobba mer med formen i galoppen då hon nu börjar få muskler och ork för att klara de. Och äe mer stabil i galoppen. Gick faktiskt rätt bra, bättre än jag trodde. Men jag fick jobba med haha! Men de äe kul. Så äe riktigt stolt över min lilla huligan. Hoppas bara på att de fortsätter så här nu, men några bakslag blir de nog. De blir de ju alltid så. 
 
Menmen, ska rida henne imorn med, jobbar nog mest med formen, men kanske nåt bytte oxo. Så hon inte tappar de. 
 
KRAM 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide