Träningen

Super rolig träning verkligen!
Dressyr stod på schemat, och fick rida lilla söta Arielle. Så jäkla go ponny alltså :') Om en lite knasig men vem är inte de haha. Hon är inte så mycket utbildad än, och har många egna idéer som hon tycker är jätte bra haha. Får hon inte som hon vill då jäklar flyger hon upp i luften, bockar och skruvar sig i luften haha.
 
Så vi hade några små disskusioner. Men vi kom överens efter ett x antal bock-skruvar. Till slut gick hon jätte fint! Verkligen jobbade hela kroppen. Blev så glad!
Hon var helt slut efteråt stackarn haha! När vi rundade av, travade av dom och lät dom slappna av lite mer så ville hon knappt gå fram mer. Så när vi skulle skritta satt jag av och ledde henne, nät o jämt jag fick henne att gå runt med mig haha. Lilla gumman.
 
Men Agneta verkade nöjd med pållen. Jag var nöjd med pållen och med mig själv också faktiskt.
Hoppas de är Arielle jag får rida på klubbtävlingen :)
 
 
En något svettig Arielle , förlåt för så dåliga bilder....
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide