Kort & bra dag!

Hejsan!
Imorse fick jag vakna upp jämte min älskling ♥ underbart
Hade bara en lektion idag, engelska, började tolv slutade kvart i ett haha. Hade sista debatten. Gick väl hyffsat iaf, inte kanon men aja. Får se vad man får för omdöme sen :)
Fick reda på krönikan iaf, vilket jag fick ett B på :D Happy!
 
När jag slutat gick jag & Liza ner till stationen iaf, och jag åkte sen in till Vimemrby för att handla. Så nu är jag klar med alla julklappar, utom den till Älsklingen... Hoppas inte han dör av att få en lite senare ♥ Har lite dåligt samvete för de :(
 
Nu ska jag hoppa in i duschen iaf :)
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide