Helgen

Hejsan!
Knappt haft någon röst alls på hela helgen haha. Den har börjat komma tillbaka lite smått idag. haha , blivit lite mobbad av familjen och pojken. Så elaka ;)
 
Har varit ute och fixat lite idag. Men nu ligger jag i sängen igen med världens huvudvärk. Älsklingen åkte hem för ett par timmar sen. Han ska väl ut o leka i snön med bilen igen haha **
 
Har lite beslutsångest, om jag ska åka på praktiken imorgon eller inte. Kommer ju bli en sjukt jobbig dag om jag åker, typ inte kunna prata o huvudvärk o allt. Men samtidigt känner jag mig så lat om jag är hemma... Aja får se hur de blir, hur jag känner mig senare idag o så.
 
Hoppas ni haft en go helg med!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide