Hade ju..

Heeej
Hade ju skrivit ett jääätte långt inlägg i söndags men de lades aldrig upp! Va fan? :( Aja får se om jag orkar skriva om det någon dag, det var om klubbtävlingen och Lucian i källeberg i lördags.
 
Kan berätta lite om dagen iaf!
Haft städdag i skolan idag. Vilket resulterade i att jag & Timmy fick sortera ALLA oljor, rengöringsmedel, sprayburkar mm. Märka upp dom och sedan leta upp säkerhetsdatablad till alla. De tog sin tid, vi höll på hela dagen och blev ändå inte klara! Så ska fortsätta imorgon.
 
Blev inget omprov idag heller...Benny glömde bort oss och drog till Linköping med ett gäng haha. Men men får göra det imorgon i stället, då vi även har ett till prov. Så omprov på hjullastare och sen prov på miljö & säkerhet. Håller på att plugga för fullt nu, med lite twittrande i mellan haha :)
 
Var på träning med förut, dressyr stod på schemat. Med Arielle idag med! Diggar den lilla ponnyn. Tycker verkligen om henne! Dock tror jag inte min kropp gör det haha.
 
Blir ett par bilder på Arielle från helgen, och en på lilla mig ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide