Första dagen

Heejsan!
Idag var jag i skolan för första gången den här veckan. Va rätt skönt att komma tillbaka. Fast hade bara en lektion, två timmar engelska. Började tolv o slutade två. Men fick skjuts dit så behövde bara vänta en timme :)
 
Hade debatt på engelskan, tyckte de kändes bra men är inte alls nöjd med feedbacken jag fick. Så nej , inte nöjd haha. Får hoppas det går bättre nästa gång och att läraren håller med mig också!
 
Efter skolan bestämde jag mig, två minuter innan bussen gick typ haha nej tio min innan kanske, för att åka till Vimmerby för att kolla efter julklappar. Hittade dock inte det jag sökte men fick lite idéer på vad jag nog ska köpa. Gäller ju och fundera så de blir rätt ;)
Men träffade underbara Malin oxo! Så kul! Fick äntligen se hennes lägenhet med! Så satt där och pratade en hel del med. Så skönt med lite tjejsnack i mellan åt :)
 
Sen träffa jag mina andra underbara "gamla" vänner på bussen. Också sjukt kul att prata med!
Önskar jag gick i Vimmerby så jag kunde prata med dom varenda dag!
 
 
..Några veckor gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide