Dagen!

Hejsan!
Fick sovmorgon idag, började vid tolv hehe. Så gjorde mig iordning i lugn o ro och sen fick jag skjuts av mamma till skolan.
Hade bara en timmes lektion sen... Engelska då. Debatterade igen. Sjuuuukt jobbigt. Hatar att sitta och försöka vinna en debatt på engelska när resten av klassen sitter och kollar på en , usch. De värsta är ju att jag vet att jag blir röd i ansiktet med -.- Ännu pinsamare!
Men hoppas fasen läraren tyckte det gick bättre den här gången. Inte sett någon feedback än.
 
Tog bussen kvart över ett till stan, så gick jag där ungefär en timme, lite mer och kollade på julklappar. Köpte två och sen födelsedagspresent till syster med. Så har bara två julklappar kvar att inhandla. Känns bra :)
Tio i tre tog jag bussen till Orremåla där min älskling hämta mig så var jag hos honom ett tag, pratade o myste lite tills mamma och Jenny hämtade mig.
 
Nu har jag städat rummet lite och duschat. Så nu ska jag snart sova, ska läsa lite i boken tror jag...hmm kanske :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide